Geplaatst op 6 januari 2021

Contributie 2021

Net zoals dat in de afgelopen jaren het geval is geweest, zal de contributie voor het jaar 2021 wederom worden geïnd door ClubCollect. Op 8 januari 2021 krijgt u van ClubCollect een e-mailbericht of Sms met een betaalverzoek. De e-mail of Sms die u ontvangt bevat een link waarmee u op uw persoonlijke betaalpagina komt.

In principe hoeft u geen enkele actie te ondernemen en kunt u wachten op de automatische incasso. U krijgt echter wel de mogelijkheid om via de knop “Bekijk betaalmogelijkheden en betaal” de contributie te voldoen via IDEAL. Indien u vóór de uiterste betaaldatum, die staat vermeld op het betaalverzoek, betaalt via IDEAL zal er uiteraard geen automatische incasso gaan plaatsvinden.

Indien u dus niet kiest voor betalen via IDEAL, en uw IBAN-nummer staat correct vermeld op uw persoonlijke betaalpagina, dan zal de contributie via een automatische incasso van uw bankrekening worden afgeschreven.

BETALING VIA AUTOMATISCHE INCASSO. Wanneer u niet kiest om via IDEAL te betalen, dan zal de opdracht tot automatische incasso omstreeks 25 januari 2021 aan uw bank worden aangeboden. Hiervan krijgt u ook bericht via e-mail/Sms. Vervolgens kan het nog gemiddeld 2 tot 3 dagen duren voordat het bedrag daadwerkelijk van uw rekening wordt afgeschreven. Voor u is het van belang dat u vanaf 25  januari 2021 beschikt over voldoende saldo op uw rekening, omdat anders de betaling zal worden gestorneerd en dus zal mislukken.

Betaal op tijd en voorkom dat uw contributienota wordt verhoogd.
LET OP: Wanneer u geen e-mail met de nota van ClubCollect heeft ontvangen, kijk dan ook even in uw spambox/ongewenste e-mail.

KIJK HIER voor de tekst over de  contributie inning zoals deze ook is te lezen in de december uitgave van “De TrainerCoach”