Contributie 2023
ClubCollect gaat in januari 2023 uw contributie innen
Net zoals de afgelopen jaren, zal de contributie voor het jaar 2023 worden geïnd door ClubCollect. Voor alle duidelijkheid: ClubCollect is géén incassobureau.
Bij vragen over de contributie-inning altijd contact zoeken met de VVON en dus niet met ClubCollect.
Op welke wijze zal de contributie door ClubCollect worden geïnd?
Omstreeks 13 januari 2023 krijgt u van ClubCollect een e-mailbericht of SMS.
De e-mail of SMS die u ontvangt bevat een link waarmee u op uw persoonlijke betaalpagina komt. LET OP: In principe hoeft u zelf geen actie te ondernemen.
U heeft wel de mogelijkheid om via de knop “Bekijk betaalmogelijkheden en betaal” de contributie te voldoen via IDEAL.
Indien u betaalt via IDEAL zal er uiteraard geen automatische incasso gaan plaatsvinden.
ONS ADVIES IS: BETAAL DIRECT, MAAR UITERLIJK 27 JANUARI, VIA IDEAL.
Hiermee vermijdt u eventuele problemen met de automatische incasso vanwege bijvoorbeeld onvoldoende saldo of een onjuist IBAN-nummer.
Wanneer u niet betaalt via IDEAL zal de contributie automatisch worden afgeschreven.
Uiteraard dient uw IBAN-nummer dan wel correct te zijn vermeld in uw VVON-profiel.
Is dit niet het geval, wijzig uw IBAN-nummer dan in Mijn VVON en betaal via IDEAL.
BETALING VIA AUTOMATISCHE INCASSO.
Wanneer u niet kiest om via IDEAL te betalen, dan zal de opdracht tot automatische incasso omstreeks 27 januari 2023 aan uw bank worden aangeboden.
Hiervan krijgt u ook bericht via e-mail/Sms.
Vervolgens kan het nog enkele dagen duren voordat het bedrag daadwerkelijk van uw rekening wordt afgeschreven.
Voor u is het van belang dat u vanaf 27 januari 2023 beschikt over voldoende saldo op uw rekening, omdat anders de betaling wordt gestorneerd.
Stornering door uzelf of de bank kost u € 3,50 extra.
Betaal op tijd en voorkom dat uw contributienota wordt verhoogd.
Vragen? Heeft u vragen en/of opmerkingen over de inning van de contributie, dan kunt u een e-mail sturen naar penningmeester@vvon.nl